A tanulásmódszertan tanítása – ONLINE
Szeged SzegedA TANULÁSMÓDSZERTAN TANÍTÁSA - tematika 30 órás, 30 kreditpontos továbbképzési program (akkreditáció száma: 5/10/2023) A képzés célja : Gyakorló tanárok felkészítése a tanulás tanítására, a gyerekek tanuláshoz való viszonyának pozitív […]
A tanulásmódszertan tanítása – Veszprém
A TANULÁSMÓDSZERTAN TANÍTÁSA - tematika 30 órás, 30 kreditpontos továbbképzési program (akkreditáció száma: 5/10/2023) A képzés célja : Gyakorló tanárok felkészítése a tanulás tanítására, a gyerekek tanuláshoz való viszonyának pozitív […]
A személyiség tanul, a személyiség tanít. Enneagram. Hatékony figyelem- és személyiség irányítás. – ONLINE
ONLINEENNEAGRAM – HATÉKONY FIGYELEM- ÉS SZEMÉLYISÉGIRÁNYÍTÁS ( 63/10/2023) A pedagógusok kihívásai, terhei folyamatosan nőnek és változnak mai világunkban. Ebben a helyzetben a hosszú távon sikeres tanulási-tanítási folyamat érdekében elengedhetetlenek azok az […]
Fejlesztő grafológia – ONLINE
ONLINEFEJLESZTŐ GRAFOLÓGIA – ÍRÁS- ÉS RAJZELEMZÉSI ALAPOK AZ ÍRÁSKÉSZSÉG ÉS A SZEMÉLYISÉG FEJLESZTÉSÉHEZ ( 146/10/2023) A képzésről: A tanfolyam ismeretanyaga több oldalról is hatékonyan segíti a résztvevők pedagógusi munkáját, kiegészítve […]
A tanulásmódszertan tanítása – ONLINE
ONLINEA TANULÁSMÓDSZERTAN TANÍTÁSA - tematika 30 órás, 30 kreditpontos továbbképzési program (akkreditáció száma: 5/10/2023) A képzés célja : Gyakorló tanárok felkészítése a tanulás tanítására, a gyerekek tanuláshoz való viszonyának pozitív […]
A tanulásmódszertan tanítása – BUDAPEST
Budapest OnlineA TANULÁSMÓDSZERTAN TANÍTÁSA - Oroszlány Péter módszere - 30 órás, 30 kreditpontos továbbképzési program (akkreditáció száma: 5/10/2023) A képzés célja : Gyakorló tanárok felkészítése a tanulás tanítására, a gyerekek tanuláshoz […]
TANULÁSMÓDSZERTAN KONZULENS KÉPZÉS – ONLINE
ONLINETANULÁSMÓDSZERTAN KONZULENS KÉPZÉS A képzés célja: Komplex szemléletű tanulásmódszertan konzulensek (pedagógusok, szakoktatók, tanácsadók, trénerek, coachok, stb.) képzése tanulástámogatás területen, akik egyéni, vagy csoportos, intézményi környezetben hatékonyan képesek a tanulási képességeket […]